Ledarutbildningar

Ledarclinic

Välkommen till vårens ledarclinic med temat Att möta barn och unga med NPF. Utbildningen är för dig som är utbildad travskoleinstruktör eller som är utbildningsledare för någon av våra licensutbildningar. Utbildningen är ett led i planen för årlig fortbildning för travskoleinstruktörer.

Utbildningen är digital och leds av Karolina Jacobsson mycket uppskattad och erfaren travskoleinstruktör i Rättvik och Årets Travskoleledare 2023.  Utbildningen äger rum den 13 mars kl. 17-19 och den 21 mars kl. 13-15. Man väljer ett av tillfällena (det är samma föreläsning vid båda tillfällena).

Datum: 13 mars kl. 17-19 och den 21 mars kl. 13-15

Antal kursplatser: max 50 per tillfälle

Kostnad: Undervisningen är avgiftsfri

Förkunskaper: Utbildningen är för dig som är utbildad travskoleinstruktör eller genomför utbildningen just nu, alternativt arbetar som utbildningsledare inom någon av våra licensutbildningar.

Digitalt den 13 mars kl. 17-19 och den 21 mars kl. 13-15

Clinicen är för dig som är utbildad travskoleinstruktör eller som är utbildningsledare för licenskurser

Undervisningen är avgiftsfri.

Anmäl dig här