Arbetsmiljöutbildningar

Introduktionskurs Arbetsmiljö och Arbetsrätt

Hästsportens folkhögskola erbjuder tillsammans med HNS digitala inspirations och introduktionsdagar i arbetsmiljö och arbetsrätt. Vad behöver du hålla koll på som arbetsgivare? Här får du en kort introduktion på vilka delar som är viktigast. Ett väl fungerande arbetsmiljöarbete skapar attraktiva arbetsgivare.
Frågor och svar

Kursen är en kort intro och inspirationskurs i vad du behöver hålla koll på som arbetsgivare. Kort om arbetsmiljö och enklare arbetsrätt.

Utbildningen är digital

Kurs 2: 2 maj, 18.00-20.30
Anmälan senast 25 april

250 kr

Anmäl dig HÄR.

Föreläsare
Sara Westholm Tidigare arbetsmarknadsansvarig inom Hästnäringens Nationella Stiftelse, är personalvetare och utbildad inom arbetsmiljö. Hon har drivit arbetsmiljöfrågor inom hästnäringen sedan 2015 och utbildat i arbetsmiljö genom Hästnäringens Nationella Stiftelse, för blivande travtränare på Wången, samt inom Hästsportens Folkhögskola.