Konsten att leda sig själv
Konsten att leda sina medarbetare
Konsten att leda sin verksamhet
Konsten att leda med helhet

Kursstart ej planerad.

Kurskostnad:

25 000kr inkl. kost, logi och studiematerial (Hästsportens folkhögskola är ej momspliktig så ingen moms faktureras). Delbetalning är möjlig.

Åsa Torninger

Åsa jobbar på Upplands-Bro Ryttarförening och har tidigare gått ledarskapsutbildningen Ledarpraktikan Häst.

Varför valde du att gå Ledarpraktikan?

– Jag fick tips om kursen av en vän i hästbranchen . Som ny verksamhetschef på Upplands-Bro ryttarförening tänkte jag då att det var bra och få så många verktyg som möjligt i min roll.

Vad har du uppskattat mest med utbildningen?

– Det har varit väldigt roligt, lärorikt och nyttigt, dessutom har jag fått vänner och kontakter för livet. Kursens fokus på självkännedom uppskattar jag mycket och har användning av det både på jobbet och i privatlivet.

Malin Cohlin

Malin jobbar på Lövsta Stuteri & Seminstation och har tidigare gått ledarskapsutbildningen Ledarpraktikan Häst.

Varför valde du att gå utbildningen?

– Jag valde Ledarpraktikan främst för att det lockade med en ledarutbildning inom branschen. Utbildningen var mycket relevant och givande för mig i min roll och mycket givande att träffa andra kollegor som man annars inte träffar.

Vad uppskattade du mest med utbildningen?

– Det jag uppskattat mest är erfarenhetsutbytena med de andra deltagarna. Och ett mycket bra upplägg med hands on övningar.

Har du några praktiska frågor kring utbildningens innehåll och upplägg eller vill veta mer?
Kontakta:
Ansvarig utbildare/coach Ledarpraktikan Häst